Image
Image
اجازه دهید یک تیم حرفه‌ای، صفحات اجتماعی شما را به روز کند

مدیریت شبکه های اجتماعی

اگر فرصت به روز رسانی صفحه اینستاگرام خود را ندارید، ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.  وی آی پی مایند آماده است تا با یک تیم حرفه‌ای تولید محتوا و به صورت مداوم صفحات شما را به روز نماید و مطمئن شود که صفحه اینستاگرام شما دارای کیفیت مناسبی است.

پکیج های مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام

پکیج پایه

میلیون تومان12 سالانه /
  • مشاوره
  • ارزیابی محتوا
  • استراتژی تولید محتوا
  • -

  • -

  • -

  • -

  • -

پکیج اقتصادی

میلیون تومان18سالانه /
  • مشاوره
  • ارزیابی محتوا
  • استراتژی تولید محتوا
  • تحلیل رقبا

  • تعیین استراتژی

  • -

پکیج شرکتی

میلیون تومان26سالانه /
  • مشاوره
  • ارزیابی محتوا
  • استراتژی تولید محتوا
  • تحلیل رقبا

  • تعیین استراتژی

  • مطالعه برند و پرسونای مخاطب

  • -

  • -

پکیج تجاری

میلیون تومان36سالانه /
  • مشاوره
  • ارزیابی محتوا
  • استراتژی تولید محتوا
  • تحلیل رقبا

  • تعیین استراتژی

  • مطالعه برند و پرسونای مخاطب

  • طراحی کمپین تبلیغاتی

  • ارائه شاخص کلیدی عملکرد

آشنایی با آیتم های اینستاگرام مارکتینگ

مشاوره ها به صورت حضوری انجام میگیرند
در صورت ذیغ وقت مراجع باید با همان میزان ساعت مشاوره با تلفن انجام پذیرد.
این قرارداد شامل 52 جلسه (هر جلسه یک ساعت) مشاوره است که در طول این 12 ماه انجام میگیرند.
برای شروع بازاریابی محتوا، اولین گام شناخت خود و تصویری است که می‌خواهید در ذهن مخاطب داشته باشید. تدوین شخصیت برند می‌تواند به محتوای شما جهت، نظم و یکپارچگی ببخشد.    
گام دوم شناخت ویژگی‌های مخاطب و طبقه‌بندی آنها از بعد بازاریابی محتواست. اینکه بدانید برای چه کسی با چه ویژگی‌هایی می‌خواهید محتوا تولید کنید.
برای ارزیابی محتوای خود با تعداد زیادی معیار مواجه هستید و نمی‌توانید تشخیص دهید که کدام معیار برای شما مناسب است و نمی‌دانید این معیارها چه چیزی هستند، چه کاربردی دارند و چگونه محاسبه می‌شوند؛ به شما برای انتخاب معیار کمک خواهیم کرد.
استراتژی محتوا، تولید محتوا و انتشار محتوا سه حلقه تشکیل دهنده بازاریابی محتوا می باشند که حلقه تولید محتوا، کلیدی‌ ترین بخش از این زنجیره خواهد بود. به این دلیل که اگر حتی شما استراتژی محتوای کامل و دقیقی تدوین کرده باشید اما قدرت اجرا و پیاده‌سازی استراتژی را از طریق تولید محتوای اثربخش نداشته باشید عملاً موفق نبوده و پس از انتشار آن محتوا نیز بازخوردی را بدست نخواهید آورد.

برای شروع بازاریابی محتوا، اولین گام شناخت خود و تصویری است که می‌خواهید در ذهن مخاطب داشته باشید. تدوین شخصیت برند می‌تواند به محتوای شما جهت، نظم و یکپارچگی ببخشد.گام دوم شناخت ویژگی‌های مخاطب و طبقه‌بندی آنها از بعد بازاریابی محتواست. اینکه بدانید برای چه کسی با چه ویژگی‌هایی می‌خواهید محتوا تولید کنید.

دو دلیل اصلی اهمیت تحلیل رقبا این است که اولا شما از طریق این تجزیه‌وتحلیل، با آگاهی از بازار وارد حوزه کاری خود می‌شوید و ثانیا یک تفاوت و تمایزی را نسبت به رقبا برای شما ایجاد خواهد کرد.

بدیهی است که تحلیل رقبا زمان‌بر و دشوار است؛ اما می‌توان اطلاعاتی در حد معمول و داده‌های ضروری و لازم را که تأثیر به سزایی خواهد داشت را جمع‌آوری و طبقه‌بندی کرد تا به واسطه آن برنامه ریزی‌های راهبردی را در عرصه رقابت انجام داد.

دریافت اطلاعات جامع

ارزیابی موقعیت مشتری و تحلیل مخاطب هدف

تولید محتوای خلاقانه و انتخاب رسانه جهت انتشار

ارزیابی عملکرد
برای هر هدفی باید شاخص اندازه‌گیر مشخص کرد تا به ما بگوید:
دقیقاً کجای کار هستیم؟ چقدر نزدیکیم؟ اشتباه می‌رویم یا درست؟ چقدر دیگر مانده تا به مقصد برسیم؟ و ...
این شاخص کاربردی، شاخص کلیدی عملکرد یا KPI نام دارد.
یک متغییر قابل اندازه‌گیری که به ما نشان می‌دهد چقدر به اهدافمان نزدیک شده‌ایم.
ارزیابی عملکرد

Digital
Marketing

نوشدارویی به نام دیجیتال مارکتینگ

این روزها اگر به اطراف خود نگاه کنیم بعید است فردی را در حال استفاده از اینترنت و فضای دیجیتال نبینیم. وب سایت ها، اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی  کاملا در زندگی مردم ایران رسوخ کرده اند و دیگر دنیای بدون اینترنت را حتی نمی توان تصور کرد! البته این گستردگی استفاده از اینترنت و ابزارهای دیجیتال از نگاه بیزینس و برای مدیران کسب و کارها یک فرصت بی نظیر است. چرا که دسترسی به مخاطبان هدف کسب و کارها و مصرف کنندگان محصولات و خدمات هیچ وقت به این آسانی نبوده است! گره خوردن زندگی مردم با فضای دیجیتال موجب پیدایش مفهوم جدید و جذابی در بازاریابی به نام “دیجیتال مارکتینگ” شد که در این مقاله قصد داریم به شکل کامل شما را با آن آشنا کرده و مراحل یادگیری و به کارگرفتن آن در کسب و کار را به شما بیاموزیم. پس تا انتهای این مقاله کم نظیر با ما همراه باشید.
Image

ابزارها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ کدامند ؟

موارد زیر، از تکنیک ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شوند:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند.
Image
Image

تفاوت بازاریابی دیجیتال با بازاریابی اینترنتی در چیست ؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارها و روش های بازاریابی به صورت دیجیتال است و از تمام کانال های موجود در رسانه های دیجیتال برای دریافت اطلاعات به مشتریان استفاده می کند و تنها به اینترنت و فضای مجازی محدود نمی شود. با استفاده از ابزارهای دیجیتال می توان بازاریابی را به صورت نوین انجام داد. بسیاری از افراد این تصور را دارند که بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ به یک معنا هستند، در حالی که اینطور نیست و این دو با هم تفاوت دارند.  به طور مثال کانال های رسانه ای در دیجیتال مارکتینگ شامل وب سایت، ppc یا پرداخت به ازای هر کلیک، بازاریابی پیامکی، پادکست های صوتی، سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ) و برنامه های تلفن همراه می باشد. برخی از کانال های دیجیتال مارکتینگ مانند اپلکیشن های موبایل می توانند بدون نیاز به اتصال همیشگی به اینترنت به کار خود ادامه دهند. این قبیل کانال ها در حیطه بازاریابی اینترنتی به شمار می روند. بازاریابی اینترنتی که زیر مجموعه ای از دیجیتال مارکتینگ است به بازاریابی با استفاده از کانال ها یا رسانه هایی گفته می شود که به صورت همیشگی به اینترنت متصل هستند. در کل می توان گفت دیجیتال مارکتینگ شامل تمام رسانه های دیجیتال می شود اما بازاریابی اینترنتی بر روی بازاریابی در بستر اینترنت فعالیت دارد. به همین دلیل می توان گفت که بازاریابی اینترنتی از روش های بازاریابی است که به عنوان زیر شاخه دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد.