

اجازه دهید یک تیم حرفهای، صفحات اجتماعی شما را به روز کند
مدیریت شبکه های اجتماعی
اگر فرصت به روز رسانی صفحه اینستاگرام خود را ندارید، ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. وی آی پی مایند آماده است تا با یک تیم حرفهای تولید محتوا و به صورت مداوم صفحات شما را به روز نماید و مطمئن شود که صفحه اینستاگرام شما دارای کیفیت مناسبی است.
پکیج های مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام
پکیج پایه
- مشاوره
- ارزیابی محتوا
- استراتژی تولید محتوا
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
پکیج اقتصادی
- مشاوره
- ارزیابی محتوا
- استراتژی تولید محتوا
- تحلیل رقبا
-
- تعیین استراتژی
-
- -
-
پکیج شرکتی
- مشاوره
- ارزیابی محتوا
- استراتژی تولید محتوا
- تحلیل رقبا
-
- تعیین استراتژی
-
- مطالعه برند و پرسونای مخاطب
-
- -
-
- -
پکیج تجاری
- مشاوره
- ارزیابی محتوا
- استراتژی تولید محتوا
- تحلیل رقبا
-
- تعیین استراتژی
-
- مطالعه برند و پرسونای مخاطب
-
- طراحی کمپین تبلیغاتی
-
- ارائه شاخص کلیدی عملکرد
آشنایی با آیتم های اینستاگرام مارکتینگ
- مشاوره
- مطالعه برند و پرسونای مخاطب
- ارزیابی محتوا
- استراتژی تولید محتوا
- تعیین استراتژی
- تحلیل رقبا
- طراحی کمپین تبلیغاتی
- ارائه شاخص کلیدی عملکرد
در صورت ذیغ وقت مراجع باید با همان میزان ساعت مشاوره با تلفن انجام پذیرد.
این قرارداد شامل 52 جلسه (هر جلسه یک ساعت) مشاوره است که در طول این 12 ماه انجام میگیرند.
برای شروع بازاریابی محتوا، اولین گام شناخت خود و تصویری است که میخواهید در ذهن مخاطب داشته باشید. تدوین شخصیت برند میتواند به محتوای شما جهت، نظم و یکپارچگی ببخشد.گام دوم شناخت ویژگیهای مخاطب و طبقهبندی آنها از بعد بازاریابی محتواست. اینکه بدانید برای چه کسی با چه ویژگیهایی میخواهید محتوا تولید کنید.
دو دلیل اصلی اهمیت تحلیل رقبا این است که اولا شما از طریق این تجزیهوتحلیل، با آگاهی از بازار وارد حوزه کاری خود میشوید و ثانیا یک تفاوت و تمایزی را نسبت به رقبا برای شما ایجاد خواهد کرد.
دریافت اطلاعات جامع
ارزیابی موقعیت مشتری و تحلیل مخاطب هدف
تولید محتوای خلاقانه و انتخاب رسانه جهت انتشار
ارزیابی عملکردسوالات متدوال
در شبکههای اجتماعی اینستاگرام، همهچیز بر اساس کیفیت محتوای شما تعیین میشود. اگر شما صفحه جذابی داشته باشید که محتوای آن مفید، با کیفیت و تاثیرگذار باشد، کاربران با شما رابطۀ بیشتری برقرار میکنند. اما اگر کیفیت پستهای شما خود نباشید، حتی با تبلیغاتی میلیونی نیز نتیجهای نخواهید گرفت.
Digital
Marketing
نوشدارویی به نام دیجیتال مارکتینگ

ابزارها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ کدامند ؟
موارد زیر، از تکنیک ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب میشوند:
دیجیتال مارکتینگ چیست؟


تفاوت بازاریابی دیجیتال با بازاریابی اینترنتی در چیست ؟
با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارها و روش های بازاریابی به صورت دیجیتال است و از تمام کانال های موجود در رسانه های دیجیتال برای دریافت اطلاعات به مشتریان استفاده می کند و تنها به اینترنت و فضای مجازی محدود نمی شود. با استفاده از ابزارهای دیجیتال می توان بازاریابی را به صورت نوین انجام داد. بسیاری از افراد این تصور را دارند که بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ به یک معنا هستند، در حالی که اینطور نیست و این دو با هم تفاوت دارند. به طور مثال کانال های رسانه ای در دیجیتال مارکتینگ شامل وب سایت، ppc یا پرداخت به ازای هر کلیک، بازاریابی پیامکی، پادکست های صوتی، سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ) و برنامه های تلفن همراه می باشد. برخی از کانال های دیجیتال مارکتینگ مانند اپلکیشن های موبایل می توانند بدون نیاز به اتصال همیشگی به اینترنت به کار خود ادامه دهند. این قبیل کانال ها در حیطه بازاریابی اینترنتی به شمار می روند. بازاریابی اینترنتی که زیر مجموعه ای از دیجیتال مارکتینگ است به بازاریابی با استفاده از کانال ها یا رسانه هایی گفته می شود که به صورت همیشگی به اینترنت متصل هستند. در کل می توان گفت دیجیتال مارکتینگ شامل تمام رسانه های دیجیتال می شود اما بازاریابی اینترنتی بر روی بازاریابی در بستر اینترنت فعالیت دارد. به همین دلیل می توان گفت که بازاریابی اینترنتی از روش های بازاریابی است که به عنوان زیر شاخه دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد.