رسیدن به موفقیت دیگر رویا نیست

5
(4)

چطور به موفقیت برسیم؟

  • تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که “چطور میشه به موفقیت رسید؟” در سراسر دنیا اساتید زیادی هستند که راه های رسیدن به موفقیت را آموزش می دهند و کتاب های زیادی هستند که در رابطه با موفقیت به چاپ رسیده اند. شاید شما از دسته افرادی هستید که تمام منابع موفقیت را مطالعه کرده اید و تکنیک های آن را آموزش دیده اید؛ اما باز هم به موفقیتی که انتظار آن را دارید نرسیده اید. علت این موضوع می تواند چه چیزی باشد؟ چرا ما به موفقیت نمی رسیم؟ چرا مانند بیل گیتس به موفقیت نمی رسیم؟

راه های موفقیت:

  • اینکه بدانیم چگونه باید به موفقیت برسیم ما را چندین مرحله به جلو می اندازد. برخی از افراد هستند که در زندگی بلاتکلیف مانده اند و نمی دانند که از زندگی چه می خواهند. برخی دیگر نیز کلی زحمت می کشند و تلاش می کنند؛ اما به موفقیت نمی رسند. هر کدام از این دو دسته در مسیری که طی می کنند برخی ویژگی ها را ندارند و همین علت باعث شده است به آنچه که می خواهند نرسند. شما باید برای رسیدن به موفقیت، روش های زیر را رعایت نمایید، این روش ها عبارت اند از:
  • در زندگی خود هدف داشته باشید. افرادی که به موفقیت های بزرگی دست یافته اند، در زندگی شان اهداف بزرگی داشتند. هدف به زندگی معنا می بخشد و ما را به جایگاهی هدایت می کند که دوست داریم به آن برسیم.
  • به دیگران بدون هیچ چشم داشتی کمک کنید. کمک کردن باعث می شود شما انسان بهتری باشید و نه تنها باعث رشد دیگران می شوید بلکه خودتان نیز رشد می کنید.
  • ذهن و روحتان را با راز و نیاز با خدا، تمرینات یوگا، مدیتیشن و… جوان و شاداب نگه دارید و اجازه ندهید که دیگران به شما بگویند که چه کاری را انجام دهید.
  • مثبت اندیش باشید و اطرافتان را با افراد مثبت پر کنید. موفقیت های کوچک خود را تحسین کنید و در نا امیدی ها این موفقیت ها را برای خود یادآوری نمایید.
  • باور تان را تغییر دهید. مطمئن باشید که موفقیت را به دست می آورید و به آن باور داشته باشید. شاید این سوال در ذهنتان به وجود بیاید  که باور چیست؟؟؟باور همان افکار و احساساتی است که شما نسبت به خود تان دارید. همیشه به فکر موفقیت باشید و آن را احساس کنید. هرچه ایمان تان نسبت به هدفتان بیشتر باشد، قطعا یقین بیشتری پیدا خواهید کرد که به آن می رسید.

 

ان ال پی چیست؟

  • ان ال پی یا همان برنامه‌نویسی عصبی زبانی که در ترجمه فارسی به عنوان برنامه‌ریزی عصبی کلامی شناخته می‌شود یک روش شبه علمی است که ادعا می‌کند به تغییر و تحول عمیق در ساختارهای ذهن و مغز می‌پردازد و به دنبال کشف تأثیر ساختارهای زبانی کلامی و غیرکلامی بر روی سیستم عصبی و برنامه‌نویسی سیستم ذهنی و مغزی می‌باشد. برای درک بهتر کارکردها و عملکردهای ان ال پی می‌توانیم به ساختار لغوی آن به صورت مجزا بپردازیم و ماهیت ان ال پی یا همان برنامه‌نویسی عصبی زبانی را بشناسیم.

سیستم عصبی چیست؟

  • یکی از زمینه‌هایی که در ان ال پی برای ایجاد تغییرات در وجود انسانی مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرد مغز و ذهن می‌باشد. این بخش از ان ال پی به سیستم عصبی و نورولوژی که شامل سیستم اعصاب مرکزی و محیطی می‌باشد می پردازد. ان ال پی به‌طور تخصصی به مطالعه پردازش‌های مغزی و ارتباطات بین نورون‌های مغزی می‌پردازد و تأثیر این پردازش‌ها را بر تمامی سیستم عصبی و فیزیولوژی ما مورد بررسی قرار می‌دهد و تمامی ساختارها و الگوهایی که در سیستم عصبی اجرا می‌شوند و مؤثر نیستند را شناسایی و در ساختار آن‌ها تغییرات اساسی را ایجاد می‌کند.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 4

1 دیدگاه برای “رسیدن به موفقیت دیگر رویا نیست

  1. آواتار کاربر
    مهناز گفته:

    بسیار عالیست واقعاً مطالب پربار و پرمحتوا هستن… سپاس از وجود ارجمندتون🙏🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo